Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ

ΟΛΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ
α)ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ (Ή ΤΟ ΔΙΩΞΙΜΟ) ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ 
β)ΜΕΤΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ (προσεξτε στο χαρτη που βρισκεται)
γ)ΤΡΕΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΜΑΖΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΤΟΣ


Δήλωση ΣΟΚ από τον Ερντογάν: «Υπάρχει εγγύηση ότι θα ζω μέχρι τις 16 Απριλίου;»

Δημοσιεύθηκε 11 Φεβρουαρίου 2017 17:04 στην κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ


ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ 

(του Δρ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΡΔΑΚΑ)


Δεν άντεχα άλλο φίλε μου αυτή την κατάσταση, ένας μόνιμος κόμπος έχει σταθεί στο λαιμό μου και πνίγει την αναπνοή μου.
Δεν ζούμε πλέον στις μεγαλουπόλεις, περπατάς και βλέπεις ζωντανούς- νεκρούς, κάποιοι φρόντισαν και μας άνοιξαν τους τάφους μας. Έτσι πριν μπω... στο δικό μου τάφο... αποφάσισα ένα πρωινό να δραπετεύσω να πάω στη Αίγινα, να προσκυνήσω τον Τάφο του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ.
Άκουγα αποσβολωμένος τον φίλο μου που μας ένωναν καλές στιγμές από τον Στρατό. Πήγα να τον παρηγορήσω με τα... ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα...αλλά μάλλον με παρηγόρησε αυτός με τα παράδοξα που έζησε και άκουσε σε αυτό το μυροβόλο νησί του Αργοσαρωνικού.
Αγουροξυπνημένος μου  λέει βρέθηκα στο σαλόνι του πλοίου του πρώτου πρωινού δρομολογίου για την Αίγινα. Κουβαλούσα τους εφιάλτες τις προηγούμενης νύκτας και ούτε την ματιά μου άφηνα να κοιτάζει τα φωτεινά αιγαιοπελαγίτικα χρώματα της θάλασσας και του ουρανού, αλλά το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα απλό γεροντάκι που μασουλούσε αμέριμνα  το παξιμαδάκι του.
...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ 







ΣΧΟΛΙΟ woodiis:
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 
ΟΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΧΟΡΤΑΡΙ ΔΕ ΦΥΤΡΩΝΕΙ
ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΣΑΜΟ, ΣΕΙΣΜΟΣ 
ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ, ΣΕΙΣΜΟΣ
ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ, ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΓΙΟΦΥΡΙ
ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ
ΜΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΑΞΩ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές