Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

…η χώρα του Ήλιου είναι υπό κατοχή…




Δεν γεννήθηκε η χώρα μου στο πάτο κάποιου ουρανού…
…ούτε προφητείες τη συνόδεψαν στη προ πολιτισμού εποχή της…
…δεν σχεδίασε σταυροφορίες …
…ούτε ήπιε από το νέκταρ μιας εξουσιαστικής ιεράς εξέτασης…
η χώρα μου...
...γέννησε Άτλαντες και Τιτάνες …
…Κενταύρους και Ταξιάρχες…
…η χώρα μου νίκησε τη βαρβαρότητα διδάσκοντας το πολιτισμό…
…η χώρα μου γέννησε Θεούς και Ήρωες…
…έκτισε κάστρα τρομερά στις όχθες λαμπρών πόλεων…
…Παρθενώνες και Κνωσούς…
…η χώρα μου φύλαξε τα σύνορα του Κόσμου…
…έχυσε αίμα…
…θυσίασε παιδιά…
…χώρισε άντρες από γυναίκες…
…βύθισε στο πένθος Μάνες…
…κουβάλησε νεκρούς σε ασπίδες ματωμένες …
στη χώρα μου...



...καίει αιώνες τώρα ἄσβεστο καντήλι…
…στη χώρα μου τα ήθη και τα έθιμα στήριξαν γενεές αιώνων…
…έκανε θρησκείες…
…μοίρασε αγάπη…
…κατέστειλε πολέμους…
στη χώρα μου ο Ήλιος έχει άλλο φως…
…το φεγγάρι άλλο χρώμα…
…οι θάλασσες γλυκό αλάτι…
γλυκό αλάτι…
τώρα…
…στη χώρα μου δε ζουν πια οι γιοι του Πηλέα…
…οι βασιλιάδες των Σπαρτιατών…
…οι σοφίες του Σόλων…
τώρα…
…στη χώρα μου οι διδάσκαλοι του γένους είναι αναμνήσεις λαμπρών εποχών…
…οι Ήρωες αγάλματα παγωμένα…
…στη χώρα μου ο Καραϊσκάκης ακούει στις φάτσες αμόρφωτων μορφωμάτων…
…στη χώρα μου ο Κολοκοτρώνης είναι φωλιά περιστεριών…
…στη χώρα μου ο Αλέξανδρος ζει και βασιλεύει στα παραμύθια των ωκεανών…
…στη χώρα μου η σημαία της είναι πλαστή ταυτότητα ανάξιων πολιτών…
στη χώρα μου…
…ψάχνω την ελπίδα στα μάτια των παιδιών…
…και μια ευχή...
…στους θεούς των αιώνων που τη κράτησαν ζωντανή…

Έλληνες …
…η χώρα του Ήλιου είναι υπό κατοχή…
η «ταυτότητα» της κατοχής στη διακριτική σας ευχέρεια…
…όπως σε κάθε κατοχική περίοδο, έτσι και τώρα θα ¨ανθίσουν¨ πολλοί γιαλαντζί "επαναστάτες"…
"σωτήρες"…
σφετεριστές…
μισθοφόροι "πρόσκοποι"…
…μη περιμένετε τίποτα από αυτούς…!
…είναι στη πλευρά των εχθρών σας…!
…αυτοί που θα σώσουν τη χώρα Έλληνες, δεν είναι ούτε οι μασκοφόρες λησταρχίνες των ¨οργανώσεων¨ που δολοφονούν αθώους πολίτες, ούτε οι ένστολοι που κούρνιασαν στη γωνία τους για να διαφυλάξουν το μισθό τους, ούτε οι κομματικοί μηχανισμοί που βολεύονται πίσω από το μπάχαλο, ούτε οι κλώνοι ξεπερασμένων αυτοξεφτιλισμένων ιδεολογιών…!
αυτοί που θα σώσουν τη χώρα είναι αυτοί που αγάπησαν τον εαυτό τους λιγότερο από τη πατρίδα…!
…αυτοί που αρνήθηκαν τη βολή τους…!
…αυτοί που πλήρωσαν και πληρώνουν ακόμα την ηθική τους…!
Έλληνες …
το σπαθί σας η πληγωμένη περηφάνια σας…!
…η αγάπη σας για τη πατρίδα…!
…τα ταπεινωμένα ήθη κι έθιμα σας…!
δακρύστε Έλληνες στη μεγάλη ιστορία σας…!
μισήστε Έλληνες τους κατακτητές σας…!
μισήστε βαθειά αυτούς που σας καταδίκασαν ζητιάνους του κόσμου…!
...που δεν σεβαστήκαν τα μνημεία σας…!
…που γέλασαν με τους νεκρούς ήρωες σας…!
Έλληνες…
…ήρωες θα γεννιούνται όσο υπάρχουν Έλληνες…!
και οι Έλληνες γεννιούνται στα χαλάσματα … ως ήρωες!...
για να πεθάνουν ως Έλληνες!...


Σῶσον Κύριε τὸν λαόν σου…

Νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών!

Ποίηση: χάρης καφετζόπουλος

http://www.ramnousia.com/2012/12/ellhnes-h-ellada-ypo-katoxh.html#.UMcwM6zngwo
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές