Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΦΡΕΣΚΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ; Ή ΛΗΓΜΕΝΑ;

Γιατί με προκαλείς να σε γιαουρτώσω;;

 

Εγώ δεν θέλω να κάνω τίποτε. Θέλω να μείνω σπίτι μου, να μεγαλώνω τα παιδιά μου, να καθαρίζω το σπίτι μου και να μην μπλέκω σε φασαρίες. Ανέχομαι την τρομοκρατία σου, ανέχομαι την προπαγάνδα σου, ανέχομαι τα ψέματα σου, ανέχομαι την προδοσία σου, ανέχομαι τις περικοπές σου κοινώς ανέχομαι τα πάντα από σένα.Εσύ γιατί δεν με σέβεσαι; Λιγάκι ρε αδελφέ, δε λέω να σεβαστείς την ζωή μου, την ύπαρξη μου. Ξέρω ότι έτσι δεν θα με δεις ποτέ. Ποτέ δεν θα δεις σε καθολικό επίπεδο την οντότητα μου, για να με σεβαστείς.  Αλλά λίγο, έτσι να μου ρίχνεις που και που στάχτη στα μάτια σου ζητάω. Με πυρπολείς μέρα νύχτα με την  παρουσία σου υποκρίσου ότι με υπολογίζεις και μην με προκαλείς έτσι.

Γράφει η Νάντια Τριανταφύλλου για τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ

Δεν κατάλαβες ε; κάτσε τότε να σου εξηγήσω.

Έχεις 3 μέρες τώρα, 3 μερόνυχτα που με βομβαρδίζεις με τις συσκέψεις που κάνετε για να αποφασίσετε τι θα πράξετε στην γιορτή της 25ης Μαρτίου. Και βγαίνετε κι ανακοινώνετε δήθεν περήφανα ότι σύσσωμη η πολιτική ηγεσία θα δώσει το παρόν στην παρέλαση. Μπορεί μάλιστα κι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, αυτός που ήρθε για 2 μήνες και όπως φαίνεται θα μας κατσικωθεί για πολύ ακόμη, ο Παπαδήμος ντε, να παραστεί.  Και βγαίνετε όλοι και δηλώνετε ότι δε θα φοβηθείτε και κουραφέξαλα. Και μετά το ρεπορτάζ περνά και στο σχέδιο της Ελληνικής αστυνομίας για την ημέρα της εθνικής επετείου για να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια. Και έχει αρχίσει αυτή η κουβέντα 15 μέρες πριν την παρέλαση.

Ξέρετε τι σημαίνει αυτό αγαπητοί  πολιτικοί που επιθυμείτε να ορίσετε την ζωή μου; Ότι μέχρι να φτάσει η 25η Μαρτίου ο καθένας κι όταν λέω ο καθένας το εννοώ,  Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, εκείνη την ημέρα θα αφήσει τον καναπέ του θα πάρει ότι του περισσεύει στο σπίτι ένα κεσεδάκι γιαούρτι, κλούβια αυγά κι ότι άλλο θέλει να ξεφορτωθεί , και θα κατέβει στο κέντρο. Στην παρέλαση. Κι όταν του δοθεί η ευκαιρία θα σου πετάξει στα μούτρα  ότι κρατά στο χέρι του. Και δεν θα το κάνει επειδή θα το θέλει. Θα το κάνει γιατί τον έβαλες ΕΣΥ να το κάνει. Γιατί επί δύο εβδομάδες πυρπολείς το ήδη καμένο του μυαλό με την ΤΟΛΜΗ σου να κατέβεις στην παρέλαση.

Ρε πλάκα μου κάνεις; Σε μένα που με έχεις κάψει με την δειλία και την αποκοτιά σου πάς να πουλήσεις τσαμπουκά ότι δήθεν τολμάς και δεν φοβάσαι; Και εδώ και 2 χρόνια γιατί δε τόλμησες να ανασάνεις ρε; Γιατί τα δέχτηκες όλα, με ξεβράκωσες και με έχεις να περιφέρομαι στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με το αγγούρι να ξύνει τις αμυγδαλές μου; Για να με δείχνουν και να με κοροϊδεύουν; Για να με δείχνουν και να τρίβουν τα χέρια τους εκείνοι που μια ζωή με μισούσαν για την εύνοια που μου έδειξε ο θεός και με γέννησε στην Ελλάδα; Η μήπως για να με δουν εκείνοι που πρέπει, να φοβηθούν και να ζαρώσουν στην γωνιά τους φοβούμενοι μην τυχόν κι εκείνοι ξεβρακωθούν από τους ηγέτες τους;

Γιατί το κάνεις πες μου; Γιατί; Θες ντε και καλά να γίνει χαμός; Δεν σου έφτασαν τα ρεζιλίκια της 28ης Οκτωβρίου θες κι άλλο πανηγύρι; Ή απλά θες να γίνει ο τσαμπουκάς, να φας τα γιαούρτια σου, να φάω το ξύλο και τα χημικά σου και μετά να βγεις και να πεις πόσο άχρηστος, αχάριστος, απαίδευτος είναι ο έλληνας πολίτης που δεν σέβεται την ιστορία του τόπου του και αμαυρώνει τον εορτασμό της εθνικής επετείου; Τι θέλεις; Να δείξεις στους ευρωπαίους φίλους σου ότι κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα από αυτά που σε έβαλαν να υπογράψεις; Ότι περνάς πολύ δύσκολα; Τι θέλεις; Και να σου πω και κάτι; Πως και σε έπιασε τώρα πρεμούρα με την παρέλαση; Την 28η Οκτωβρίου που ήσασταν όλοι κρυμμένοι; Γιατί στις παρελάσεις σε όλη την Ελλάδα δεν είδα και πολλούς από εσάς. Μόνο ο Παπούλιας την έπαθε. Οι λοιποί την είχατε κάνει διακριτικά. Τώρα τι έγινε; Γιατί λυσσάξατε ότι θα δώσετε το παρόν;

Τι είπες; Έχουμε εκλογές; Και λοιπόν; Προτιμάς να σε λυντσάρουν στο Σύνταγμα , τρόπος του λέγειν δηλαδή, γιατί με τόσους αστυνομικούς που θα παρατάξετε γύρω σας, ρουθούνι δεν θα ανοίξει, ρουθούνι δικό σας δηλαδή, για να μπορείς μετά να κάνεις την προεκλογική σου εκστρατεία; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να πιστεύεις ότι εάν σε δούμε γιαουρτωμένο θα σε λυπηθούμε όταν σε δούμε στην γειτονιά μας; Για τόσο ζώα μας έχεις; Για τόσο ανίκανους να ξεχωρίσουμε το σωστό από το λάθος;

Για τόσο εύκολα θύματα μας έχεις ; νομίζεις ότι ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ οι εκλογές θα είναι περίπατος για σένα; Ότι θα ερχόμαστε στις ομιλίες σου, θα σου σφίγγουμε το χέρι στο δρόμο, θα σε ακούμε να μιλάς σαν χάνοι, θα σου χτυπάμε την πλάτη με θαυμασμό και θα σε χειροκροτούμε; Αυτό νομίζεις ότι θα ζήσεις στις επερχόμενες εκλογές; Σοβαρολογείς; Κι αν έχεις ψυλλιαστεί πόσο διαφορετικά θα είναι τα πράγματα για εσάς σε αυτές τις εκλογές γιατί κατεβαίνεις ως υποψήφιος στις εκλογές σε ψηφοδέλτια αυτών που με πούλησαν; Τι διαφορετικό έχεις εσύ να μου πεις, ή μάλλον να μου ξαναπείς, γιατί μου έχεις πει κι άλλα; Πόση λήθη νομίζεις ότι με έχεις ποτίσει;  Νομίζεις ότι εάν στρέψεις την προσοχή μου στην παρέλαση, ή σε αυτό που μου πασάρεις για τρομερή σου επιτυχία το κούρεμα του ελληνικού χρέους, νομίζεις ότι θα ξεχάσω την περιπέτεια στην οποία με έβαλες; Με την υπογραφή σου μάλιστα...

Δεν μπορείς να πεις ότι δεν ήξερες ή δεν διάβασες. Ο Χρσυοχοίδης που το  είπε είδες τι έπαθε. Ούτε την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ τόλμησε να διεκδικήσει κι έφαγε και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για να χρεωθεί αυτός όσα θα γίνουν την 25η Μαρτίου. Γιατί νόμιζες ότι του το έδωσαν το υπουργείο;  Για τις ικανότητες του; Δεν νομίζω. Εγώ δηλαδή με το φτωχό μυαλό που διαθέτω περισσότερο ως εκδίκηση μου φάνηκε η τοποθέτηση του εκεί. Αλλά που να ξέρω κι εγώ…

Ξέρεις τι καταφέρνεις με αυτά σου τα καμώματα; Να πέσεις περισσότερο στα μάτια μου, να μου δείξεις για άλλη μια φορά πόσο λίγος είσαι, ή απλά να με εξαγριώσεις περισσότερο. Γιατί αν αυτό είναι το ζητούμενο το κατάφερες: την ημέρα της εθνικής επετείου θα πάρω γιαούρτι με πέτσα παρακαλώ, και θα κατέβω με τα παιδιά μου στο Σύνταγμα. Και πίστεψε με. Δεν θα είμαι μόνη μου. Είμαστε πολλοί. Κι είμαστε εξαγριωμένοι.

Υ.Γ.1 .χρησιμοποιώ δεύτερο ενικό γιατί απευθύνομαι σε όλο το πολιτικό σύστημα που έφερε την χώρα μου σε αυτή την κατάσταση, άλλωστε όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουνε.

Υ.Γ.2 Ζητώ συγγνώμη  από τα συμπαθέστατα γουρούνια.
logioshermes
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές